Odpowiedzi

2010-02-17T22:59:40+01:00
A) 3a-6
b) 4x-4y
c) 5x-5
d) nie mogę rozszyfrować przykładu, co to za ? w przykładzie?

a) (6x-3)+(-x+1)=5x-2
b) (14x+10)+(-6x+12)=8x+22
2010-02-17T23:00:36+01:00
A)3(a-2)=3a-6
b)-4(-x+y)=4x-4y
c)-5(-x+1)=5x-5
d)-3a(1?3-a)=-9a-a=-10a ?? moze tak xd

a) 3(2x-1)+(1-x)=6x-3+1-x=5x-2
b)2(7x+5)-6(x-2)=14x+10-6x+12=8x+22

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:01:49+01:00
A)3(a-2)= 3a - 2*3 = 3a-6

b)-4(-x+y)= 4x -4y

c)-5(-x+1)= 5x - 5

d)-3a(1/3-a)= -a +3a²


a) 3(2x-1)+(1-x)= 6x -3 +1 -x= 5x-2

b)2(7x+5)-6(x-2)= 14x +10 -6x +12= 8x +22