Odpowiedzi

2010-02-17T23:05:27+01:00
50m/min
30min bedzie trwala droga, czyli ma do przejsca 1500 metrow
przeszla 2/3 czyli 1000 metrow, co zajelo jej 20 min
stala 5 min, czyli lacznie stracila juz 25 min i zostalo jej nadal 500metrow do przejscia na ktore ma teraz tylko 5 min:

500m/5min = 100m/min
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:16:18+01:00
50 m/min
30 min będzie trwała droga, czyli ma do przejścia 1500 metrów
przeszła 2/3 czyli 1000 metrów, co zajęło jej 20 min
stała 5 min, czyli łącznie straciła już 25 min i zostało jej nadal 500 metrów do przejścia na które ma teraz tylko 5 min:

500m/5min = 100m/min