Odpowiedzi

2009-10-14T12:58:21+02:00
Człowiek renesansu cechuje się dużą mądrością i przede wszystkim wiedzą. Umie robić kilka rzeczy naraz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T13:00:21+02:00
Moim zdaniem człowiek renesansu był ciekawszy świata, dbał o swój rozwój duchowy, inaczej patrzył na świat. Wielki nacisk kładziono na naukę, człowiek starał się być bardziej wszechstronny. Według mnie przedstawicielami tej epoki są: Krzysztof Kolumb i Leonardo Da Vinci. Kolumb pierwszy udowodnił ludziom, że Ziemia nie ma końca (oczywiście bez unoszenia się w powietrzu) i jest okrągła. Dokonał mnóstwa odkryć, które pomogły tworzyć dokładniejsze mapy. Leonardo Da Vinci podobnie jak w humanizmie wyprzedzał swoją epokę o kilkadziesiąt-kilkaset lat. To on tworzył pierwsze projekty maszyn latających, czy niesamowite obrazy, które dziś są warte fortuny.