Odpowiedzi

2010-02-17T23:07:35+01:00
Poezja odgrywa bardzo ważną rolę w moim życiu.Bardzo lubie czytac poezje różnego rodzaju.Czasami nawet sama pisze scenariusz do poezji i gram w niej.Poezja nie jest dla mnie tylko tym ze ja czytam .Czytajac poezje czuje sie jak bym brała udział w tych wydarzeniach ktore sa w niej przedstawaiane.
Uważam ze każdy powinien czytac poezje.Poezje na mnie wywieraj bardzo dobre wrazenie.Każdy powinien czytać poezje !!!!

POZDRAWIAM :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:08:32+01:00
Poezja odgrywa w moim życiu nikłą rolę. Nie przepadam za czytaniem książek, lektur lub wierszy. Dużo chętniej spędzam czas na dworzu. Z poezją pierwszy raz miałem styczność w klasie czwartej, już wtedy zniechęciła mnie do siebie. Poezja ma to do siebie, że trzeba doszukiwać się głębszego znaczenia, które ukrył autor. Gdy po raz pierwszy czytaliśmy wiersz Mickiewicza strasznie mnie on nudził, wolałbym przeczytać jakiś thiller, a nie nudną poezję.
4 4 4
2010-02-17T23:11:17+01:00
Poezja odgrywa w moim życiu bardzo ważną rolę.
Poeta sięga po pióro kiedy kocha, lub kiedy cierpi.
Również wtedy i ja sięgam po tomik ulubionej poezji.
W niej mogę znaleźć oparcie w trudnych chwilach.
Wiem, że nie jestem sama z tym co przeżywam.
Poezja może być czasami lepsza niż rozmowa.
Trzeba tylko umieć dobrze ją zinterpretować.
Cieszę się, że mimo telefonów, internetu, są ludzie- poeci którzy tworząc poezje pomagają mi i wielu innym ludziom.
3 3 3