Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:41:53+01:00
To bez sensu ale postaram sie pomoc

Mozesz organizowac rozne akcje gdzie ludzie beda podpisywac ulotki z jakas np. ochrona zwierzat. . mozesz zachecac ludzi aby nie smiecili w sposob iz oglaszasz komunikaty w szkole aby bylo wszedzie koszy na smieci potem starasz sie aby to weszlo w zycie lub namawiac innego czlowieka aby zaczal wierzyc w pana Boga lub zeby chodzil do kosciola aby rozumial religie i nie niszczyl dobra natury.
wiem pisze bzdury ale moze ci pomoge :)
odwolaj sie moze do etyki albo powiedz ze jestes ateista :D i juz hehe
2010-02-18T00:30:38+01:00
Powinnismy dbac o środowisko, nie wyrzucac śmieci do lasu, upominac młodszych o prawidłowym zachowaniu. nie nalezy niszczyć przyrody, trzeba dokarmiac zwierzeta, nalezy używac ekologicznych torebek.