Mam jedno pytanie...
które ze zdań jest poprawne:
(czas present continuous)
1. why are you eating your sandwiches so early?
2 why you eating your sandwiches so early?

czy musi byc 'are' czy nie? podejrzewam ze tak ale czy na pewno?
odp

3

Odpowiedzi

2010-02-18T00:14:34+01:00
Zdanie nr 1 jest poprawne. W Present Continuous trzeba wstawić czasownik to be w konkretnej formie, w tym przypadku are.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T00:15:22+01:00
Pierwsze zdanie jest poprawne. W czasie present continuous zdania pytające składają się z odmienionego to be (czyli twoje are) czasownika z końcówką ing i reszty zdania :) no i inwersja czyli to be na początku
2010-02-18T00:15:39+01:00
1 zdanie jest poprawne, poniewaz konstrukcja czasu present continuous wymaga uzycia pelnej formy czasownika "to be" tj.
I am, You are, He,she,it is ; The car is, The girls are itd...

mam nadzieje ze juz rozumiesz
licze na najjj ;)