Przetłumaczcie:

Hello. Welcome everybody. My name's Paul. I'm your guide this morning. Please don't forget to wear your security badges at all times.
Don't worry, we won't.
This is the main studio. Most of the scenes are filmed here.
Are the episodes made a long time in advance?
Yes, they're made about five or six weeks before they're shown on TV.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T00:26:07+01:00
Czesc. Witam wszystkich. Mam na imie pawel. Jestem waszym przewodnikiem dzisiaj. Prosze nie zapomnijcie wlozyc swoich snaczkow ochrony. (?)
Nie martw sie, nie zapomnimy.
To jest glowne studio. Wiekszosc scen jest tu krecona.
Czy odcinki sa robione duzo wczesniej?
Tak, sa robione ok 5-6 tygodni zanim zostana pokazane w TV.


licze na najjj
1 5 1
2010-02-18T00:26:27+01:00
Cześć. Witam wszystkich. Nazywam się Paweł. Jestem waszym przewodnikiem dziś rano. Prosimy nie zapomnieć o noszeniu odznaki bezpieczeństwa w każdej chwili.
Nie martw się, nie zapomnimy.
Jest to główne studio. Większość scen jest tu kręcone.
Czy epizody twory się z dużym wyprzedzeniem?
Tak, są one wykonane około pięć lub sześć tygodni zanim zostaną pokazane w telewizji.
2 5 2