Odpowiedzi

2010-02-18T09:13:18+01:00
14 par skarpetek
3 pary kozaków , buty sportowe
kalesony
14 par bokserek
7 par spodni
2 kurtki zimowe
nauszniki
czapke
2 pary rękawiczek
ciepłą bluze
3 swetry
lodówke turystyczną
książke do czytania
narty
mały podręczny plecak
strój kompielowy
walizke
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T09:14:16+01:00
Tak to ja bym zabrał mydło , szampon , szczoteczka do zębów , pastę do mycia zębów ,ręcznik , kosmetyki , 3 bluzki , 3 koszulki , buty grube najlepiej śniegowce, 2 lub 3 pary spodni , kalesony lub rajtuzy ;P , czapkę , kurtkę gruba , spodnie narciarskie , zdjęcie mamy (żart) , skarpetki 7 par i majtki 7 par
1 5 1