Prosze o szybka pomoc, nie wiem co mi sie stalo z klawiatura(teraz pisze ekranowa),ale na poczatku nie chciala mi chodzic myszka, ale jak jest tylko ona podlaczona, a klawiatura odlaczona to mi myszka chodzi.i nie wiem co sie stalo!jak mam podlaczyc te klawiature zeby i ona i myszka chodzily?prosze o b.szybko pomoc!;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T09:36:49+01:00
Też tak miałam, odłączyłam klawiaturę i myszkę , wyłączyłam komputer, potem podłączyłam myszkę i klawiaturę , włączyłam kompa i działało :D
Mam nadzieję , że pomogłam.
2010-02-18T09:40:33+01:00
Myśle,że powinieneś/powinnaś odłączayć myszkę i klawiaturę , wyłączyć kompa podłączyć od nowa i włączyć komputer, powinno pomóc.
2010-02-18T09:46:31+01:00
Mi też się tak zrobiło. Musisz odłączyć klawiature i myszkę wyłączyć kompa. podłączyć klawiaturę i myszkę i włączyć komputer

proszę o naj...