Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T10:16:22+01:00
Do kubka wlewamy ocet, następnie wrzucamy tam jajko, musi być ono całkowicie zakryte octem. jajko musi postać w kubku z octem około 10 min. skorupka jajka traci właściwości, jajko robi się miękkie i "kauczukowe" - można je spuścić z niewielkiej wysokości i bedzie się odbijać.
9 3 9
2010-02-18T16:11:10+01:00
Kiedy jajko włoży sie do octu to skorupka zrobi sie miekka dzieki czemu jajko nie bedzie sie zbijało gdy je upuścimy na podłoge tylko sie odbije. Mam nadzieje ze zrozumiałaś. Moze dla jasnosci poczytaj o occie bo on wypłukuje wapno.
10 4 10