Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T15:09:13+01:00
drogi Patryku
czy wież morze że kolo woclawka jest taka piękna miejscowość Smólnik
Smólnik to wieś położona nad lasami jest tam zdrowe powietrze oraz czyste lasy
możesz pozwiedzać okolice w której znajdują się zabytki
jak niemiecki cmentarz niemiecki kościół niemiecki
oraz za Smólnikiem jest grób rodziny Migalskich
bardzo warto tu być
pozdrawiam Karolina
1 5 1
2010-02-19T16:15:21+01:00
Miejscowość, data

Drogi Sławku!

Piszę do Ciebie, ponieważ chciałabym Cię zaprosić do mojej miejscowości, ale najpierw opowiem Ci jak w niej jest.
Mieszkam w Krakowie na ulicy np. Królewskiej. Jest tu bardzo pięknie! Kraków jest najstarszym miastem Polski. Można zwiedzić tu Zamek Królewski na Wawelu, Kościół Mariacki oraz inne miejsca. Jest tu dobry klimat. Myślę, że się tu w najbliższym czasie udasz. Naprawdę warto, polecam! Wpadnij do mnie przy okazji. Będę czekać z niecierpliwością.
Zapraszam Cię do mnie w najbliższą sobotę o godzinie szesnastej. Już nie mogę się doczekać!
Pozdrawiam
Paulina
2010-02-19T18:58:37+01:00
W moim miescie jest bardzo cicho spokojnie [po prostu miło więc bardzo cię zapraszam abyś odwiedził mnie we wakacje [nie będziesz załował]. W [wpisz co chcesz] jest wielki i nowy lunapark który ma wielką zjezdżalnie, szkołe nurkowania, a za niedługo przyjedzie do nas cyrk tak że nie będziesz się absolutnie nudził szczerzy ci polecam abys do mnie po prostu przyjechał!!!



MYŚLĘ ŻE TOBIE TO NIE WYSTARCZY WIĘC MOŻESZ SE ,,POŁĄCZYĆ MOJĄ ODP Z INNYMI ODPOWIEDZIAMI PZDR :D