Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T10:35:54+01:00
C₂H₄ + Br₂ → C₂H₄Br₂

Eten odbrawia wodę bromową przyłączając ją do siebie
2 4 2
2010-02-18T10:35:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A. zapisz rownanie reakcji , napisz co zaobserwowano , nazwij produkt.
C₂H₄ + Br₂------>C₂H₄ Br₂
....................1,2-dibromoetan

Nastąpiło odbarwienie wody bromowej
2 5 2
2010-02-18T11:24:19+01:00
C2H4+Br2=C2H4Br2(1,2dibromoetan)

Nastąpiło odbarwienie wody bromowej(z pomarańczowej na bezbarwny)
1 5 1