Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T13:57:13+02:00
C-różowe
c-białe
P:fenotyp: różowe kwiaty x białe kwiaty
genotyp:C x c

C
c Cc


100%-rozowe kwiaty

prosze bardzo kochana;*
1 5 1
2009-10-14T14:43:06+02:00
C-różowe kwiaty
c-białe kwiaty
P: fenotyp: różowe x kwiaty
genotyp: C x c
C
c Cc
Odp. kwiaty będą różowe
2009-10-14T14:45:49+02:00
C-różowe kwiaty
c-białe kwiaty
P: fenotyp: różowe x kwiaty
genotyp: C x c
C
Odp. kwiaty będą różowe
1 2 1