Korzystając z danych zamieszczonych w tabeli, oblicz jak zmieniała się liczba ludności Polski w 2000 roku. Ile wynosiła ona 31 grudnia tego roku?
rok: 2000
liczba ludności w Polsce 1 stycznia: 38 654 000
urodzenia: 378 300
zgony: 368 000
imigranci: 7300
emigranci: 27 000

Proszę o rozwiązanie zadania, a nie o sam wynik, z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

2010-02-18T11:30:39+01:00
38 654 000 + urodzenia i imigranci czyli 378 300 + 7 300 = 39 039 600
39 039 600 - zgony i emigranci czyli 368 000 + 27 000 = 38 698 600


zatem wynika z tego ze liczba ludnosci zwiekszyła sie od stanu poprzedniego...

mam nadzieje ze w miare przejzyscie to przedstawiłem licze na najjj :p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • bru
  • Początkujący
2010-02-18T11:34:17+01:00
38 654 000- liczba ludności 1 stycznia
+ 378 300- urodzenia
+ 7 300 - imigranci
- 368 000 - zgony
- 27 000- emigranci
wynik:38 644 600


Liczba ludności na 31 grudnia 2000r: 38 644 600
1 5 1