Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T11:44:49+01:00
Na zdjęciu widac kobiete i mężczyzne. Po tym jak na siebie patrzą można stwierdzić że są w sobie zakochani. Zdjęcie wywołuje wrażenie porządania i tajemniczości. Nie wiadomo co dokładnie myślą, ale widać że łączy ich wielka miłość.
2010-02-18T15:40:17+01:00
Na zdjęciu jest przedstawina kobieta i mężczyzna.Napewno bardzo są w sobie zakochani po ich spojrzeniu.Nie można dowiedzieć sie co myslą ale ich milość jest wielka i tajemnicza.