Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T12:00:08+01:00
Na₂O + NO -> brak reakcji
2010-02-18T12:02:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Na2O+NO----> REAKCJA NIE ZACHODZI !!!