Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T12:26:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2HgO----->2Hg + O2
2mole HgO-------22,4dm3 tlenu(z reakcji)
4mole HgO--------xdm3 tlenu(z treści zad.)
x=4*22,4/2
x=44,8dm3 tlenu
3 5 3
2010-02-18T13:04:43+01:00
2HgO----->2Hg + O2
2mole HgO----22,4dm(sześciennych) tlenu
4mole HgO--------xdm(sześciennych) tlenu
x=2*22,4
x=44,8dm(sześciennych) tlenu
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:31:49+01:00
2HgO--->2Hg+O₂
2mole HgO--->22,4dm³ tlenu
4mole HgO--->xdm³ tlenu
x=2*22,4
x=44,8dm³ tlenu

proszę :)
3 2 3