Odpowiedzi

2010-02-18T12:27:08+01:00
1. Jan Sebastian Bach urodził się w Eisenach,
Przeszło tyle lat a ciągle wie o nim świat.
Od dziecka wielkie miał zdolności, znane do dzisiaj potomności,
Bo swojej świetnej działalności zostawił trwały ślad.

2. Jan Sebastian Bach wspaniały uprawiał fach.
Każdy dzień po dniu na muzyce schodził mu.
Był z niego także dobry tata
I w miarę jak mijały lata,
W nowe potomstwo się wzbogacał
Ten Jan Sebastian Bach.

3. Jan Sebastian Bach urodził się w Eisenach.
Wiele innych miast odwiedził niejeden raz.
W Mühlhausen był i w Lüneburgu, a także w Dreźnie i w Hamburgu,
A w Lipsku jak na swym podwórku czuł się Sebastian Bach.

4. Jan Sebastian Bach rozsławił swe Eisenach,
więc jest bardzo źle , gdy nie wiesz o tym , że:
pisał koncerty i kantaty , fugi , partity i toccaty,
bo w talent taki był bogaty mistrz Jan Sebastian Bach.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T12:27:44+01:00
1. Jan Sebastian Bach urodził się w Eisenach,
Przeszło tyle lat a ciągle wie o nim świat.
Od dziecka wielkie miał zdolności, znane do dzisiaj potomności,
Bo swojej świetnej działalności zostawił trwały ślad.

2. Jan Sebastian Bach wspaniały uprawiał fach.
Każdy dzień po dniu na muzyce schodził mu.
Był z niego także dobry tata
I w miarę jak mijały lata,
W nowe potomstwo się wzbogacał
Ten Jan Sebastian Bach.

3. Jan Sebastian Bach urodził się w Eisenach.
Wiele innych miast odwiedził niejeden raz.
W Mühlhausen był i w Lüneburgu, a także w Dreźnie i w Hamburgu,
A w Lipsku jak na swym podwórku czuł się Sebastian Bach.

4. Jan Sebastian Bach rozsławił swe Eisenach,
więc jest bardzo źle , gdy nie wiesz o tym , że:
pisał koncerty i kantaty , fugi , partity i toccaty,
bo w talent taki był bogaty mistrz Jan Sebastian Bach.
6 3 6