Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:06:25+01:00
1.Grecja - republika parlamentarna, demokracja, wolny rynek
2.Dania - monarchia parlamentarna, demokracja, wolny rynek
3.Stany Zjednoczone - republika prezydencka, federacja, wolny rynek
4.Hiszpania - monarchia parlamentarna, demokracja, wolny rynek
5.Francja - republika, system pół-prezydencki, wolny rynek
6.Armenia - republika, wolny rynek
7.Wielka Brytania - monarchia parlamentarna, wolny rynek
8.Chiny - republika ludowa, gospodarka centralnie sterowana
9.Kuba - republika socjalistyczna, gospodarka centralnie sterowana
10.Japonia - konstytucyjna monarchia parlamentarna, wolny rynek
11.Kazachstan - republika, wolny rynek
12.Egipt - republika, wolny rynek

Mam nadzieję, że to oto chodziło.
5 4 5
2010-02-18T14:53:29+01:00
1. Wielka Brytania - Monarchia Parlamentarna - kapitalizm
2. Niemcy - Republika - kapitalizm
3. Polska - Republika - Kapitalizm
4. USA - Republika - (system prezydencki) - kapitalizm
5. Polska - Republika (parlamentarno - gabinetowy) - kapitalizm
6. Chiny - republika ludowa (Komunizm) - gospodarka socjalistyczna (centralnie sterowana)
7. Szwajcaria - republika związkowa - kapitalizm
8. Niemcy - republika federalna - kapitalizm
9. Rosja - republika federalna (system pół-prezydencki) - wolny rynek
10. Francja - republika (system prezydencki) - kapitalizm
6 4 6