Odpowiedzi

2010-02-18T13:09:04+01:00
Tristan i Izolda
Romeo i Julia
Wichrowe Wzgóża
Oskar i pani Róża
Zamsta
Pan Tadeusz
Zmierzch
W imię miłości
"bez mojej zgody
"Pestka
Kalejdoskop
''mistrz i małgorzata'
Grazyna
cień wiatru
Nie opuszczaj mnie
Pamiętnik pisany miłością'
Miłość w czasach zarazy
Listy miłości
2010-02-18T13:09:13+01:00
Tristan i Izolda
Zemsta
Pan Tadeusz
Pan Wołodyjowski
Krzyżacy
Romeo i Julia
Zmierzch
Ten obcy
Duma i uprzedzenie
Lalka
Mały Książę
Stowarzyszenie umarłych poetów


:))
proszę o naj ;PP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T13:10:49+01:00
Romeo i Julia
Dzieje Tristana i Izoldy
Ten obcy
Mały Książę
Lalka
Krzyżacy
Kordian
Ludzie bezdomni
Cierpienia młodego Wertera
Balladyna
Laura i Filon
Potop
Nad Niemnem

tyle mi przychodzi na mysl ;)
pozdrawiam:*