Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T13:20:39+01:00
4b-3(2-b)= 4b-6+3b = 7b - 6

-15+2d+12-18d= -3 -16d

2h-3h+5h= 4h

4(-2+y)-(4y-5)+4= -8+4y -4y +5 = -3
2 1 2
2010-02-18T13:21:49+01:00
4b-3(2-b)=4b-6+3b=7b-6

-15+2d+12-18d=-3-16d

2h-3h+5h=4h

4(-2+y)-(4y-5)+4=1
1 5 1
2010-02-18T13:23:07+01:00
4b-3(2-b)=4b-6+3b=7b-6

-15+2d+12-18d=-16d-3

2h-3h+5h=4h

4(-2+y)-(4y-5)+4=-8+4y-4y+5+4=1
1 5 1