Odpowiedzi

2010-02-18T13:23:04+01:00
W miastach zakładane są parki i sadzone są duże ilości drzew, po to by oczyszczały miejskie powietrze z zanieczyszczeń. Ponadto drzewa zatrzymują hałas i dzięki temu na osiedlu jest ciszej

licze na naj...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T13:25:49+01:00
Na terenie miast zakładane są parka i zieleńce ponieważ:
-Są miejscem odpoczynku dla ludzi.
-Rośliny i drzewa produkują tlen który jest potrzebny do oddychania
-Rośliny i drzewa pobierają dwutl. wegla którego w miastach jest bardzo dużo.
-zatrzymują hałas.
Mam nadzieje że się przyda.=)
1 5 1