Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T13:24:49+01:00
OGŁOSZENIE
Dnia 20.02.2010 r. o godz. 17.00
odbędzie się WYSTAWA Z OKAZJI 91. ROCZNICY POWSTANIA WIELKOPOLSKIEGO
w Muzeum Krotoszyńskich
1 5 1
2010-02-18T13:26:26+01:00
Uwaga

Zawiadamiam iż dnia 12.02.2009 roku w Muzeum krotoszyńskim o godzinie 12:30 odbędzie się wystawa z okazji 91.rocznicy powstania wielkopolskiego.

Dyrektor muzeum.
2010-02-18T13:26:26+01:00
W muzeum Krotoszyńskim dnia 20.03.10r. odbędzie się niesamowita wystawa z okazji 91. rocznicy Powstania Wielkopolskiego. Chętnych obejrzenia zapraszamy od godziny 13.00.
2 3 2