Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T13:31:43+01:00
Nie masz czasu na przeczytanie książki Ogniem i Mieczem?
Mamy dla Ciebie specjalną ofertę!!!
Tylko teraz Ogniem i Mieczem na płycie...
Długość utworu ....
To chyba lepsze niż czytanie całeeeej książki prawda?
;)
9 2 9
2010-02-18T13:33:39+01:00
Kino Warszawa zachęca do obejrzenia super produkcji " ogniem i mieczem'' która jest najnowsza adaptacja powieści Sienkiewicza o tym samym tytule.Bilety sprzedawane są w super cenie ,zaledwie 3 zł wejściówka.limitowana ilość biletów.
8 3 8