Odpowiedzi

2010-02-18T13:27:55+01:00
Uważam, że polega to na wzajemnej modlitwie za innych ludzi. Za tych którzy żyją i za tych umarłych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:53:54+01:00
To znaczy, że przede wszystkim musisz miłować bliźniego swego. Okazywać mu pomoc i pocieszać go w trudnych chwilach . Gdy widzisz kogoś kto coś potrzebuje możesz mu coś dać, a nawet możesz pomóc nieść zakupy. To bardzo proste. Ale musisz to robić z chęcią, bo jak robisz z przymusu, to nic nie da.
1 5 1