Ułóż dwie wypowiedzi pasujace do opisanych sytuacji .

Masz klopoty z matematyka . Chcesz poprosic o pomoc kolezanke ,
która ma dobre oceny jak się do niej wzrócisz
...........................................................
............................................................
.................................................................

Koleżanka poprosila cię o pomoc w odrabianiu lekcji.
Co jej odpowiesz ?
................................................
..........................................
...........................................

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T13:33:20+01:00
1. Czy mogłabym Cię prosić o pomoc w zadaniu z matematyki?
2. Bardzo chętnie Ci pomogę. Mam nadzieję że będę znała odpowiedź na zdanie.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T13:33:38+01:00
Cześć posłuchaj mam problem z matematyką. Byś mogła mi pomóc bo ty właśnie z tego jesteś bardzo dobra.

Nie ma sprawy. Przy okazji postaram się tobie to wytłumaczyć.
1 1 1
2010-02-18T16:35:44+01:00
Zadanie 1
Cześć.Mam kłopoty z matematyką i chciałabym żeby ktoś mi pomógł.Myślałam o tobie,gdyż jesteś bardzo dobra z tego przedmiotu.Czy zaoferowałabyś mi pomoc ?

Zadanie 2

Ależ tak ,oczywście. Bardzo chętnie pomogę ci odrobić lekcje .
2 4 2