Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T13:33:27+01:00
A) 0,3 + 0,6 = 0,9
b) 3-0,1 = 2,9
c) 2/5 * 1/4 = 0,1
d) 0,7: 2/3 = 7/10 * 3/2 = 21/20 = 2,1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T13:36:02+01:00
A) 0,3+3/5 = 0,3 + 0,6 = 0,9
b) 3[1/3]-0,1= 3-0,1 = 2,9
c) 2[1/5]*0,25 = 2/5 * 1/4 = 0,1
d) 0,7:2[1/3]= 0,7: 2/3 = 7/10 * 3/2 = 21/20 = 2,1
2010-02-18T13:36:22+01:00
A)0,3+3/5=
3/10 + 3/5 = 9/10=0,9

b)3[1/3]-0,1=1-0,1=0,9

c)2[1/5]*0,25=2/5 * 1/4 = 1/10=0,1

d)0,7:2[1/3]==7/10*(1/2) * 1/3) =7/60

jesli to jest tak zapisane 0,7 / [2/3] =[ 7/10] * [3/2] = 21/20