Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T13:53:50+01:00
1:10 000 000
to znaczy, że 1cm na mapie to 10 000 000cm w rzeczywistości
10 000 000cm= 100000m= 100km
i teraz mnożysz
7,7 ×100= 770 km
W rzeczywistości ta trasa ma długość 770km.
10 4 10
2010-02-18T13:55:46+01:00
Skala 1:10 000 000 mówi że:
1 cm na mapie to 10 000 000 cm w rzeczywistości
wiec 7,7 cm ile to w rzeczywistości

Rozwiązując proporcją (10 000 000 * 7,7)/1 = 77 000 000 cm = 77 0000 m =770 km
2 5 2
2010-02-18T13:56:10+01:00
Musisz skreślić 5 zer ponieważ zamieniasz to na km a to jest w cm
czyli będzie 100km x7,7 cm=770.
Odp długość tej trasy wynosi 770 km.

Jak coś to pytaj :D
3 4 3