Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T13:59:51+01:00
Kup sobie topik, albo są też takie staniki zerówki : )

Jak masz starszą siostrę to jej zabierz jakiś, żeby nie widziała xD

P.S.
To jest strona internetowa na której rozwiązuje się zadania a nie jakiejś głupoty ..xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:00:00+01:00
Ja na początku nosiłam takie dla małych dzieci co są taki kapciowate.czyli zerówki
Radze ci zaczekać aż ci urosną piersi albo kup sobie pusz apa.

Terz miałam taki problem xD
pozdrawiam i się nie przejmuj
2010-02-18T14:00:56+01:00
Przekonac mame zeby ci kupila najmniejszy rozmiar bo tego bardzo prgniesz no i ze na w-f troszke ci juz wstyd przed rowiesnikami