Odpowiedzi

2010-02-18T14:13:05+01:00
Trzynastym apostołem był zwany Święty Paweł z Tarsu. Nazywano go również Apostołem Narodów
jego listy i dzieje apostolskie rozdział trzynasty
pozdrawiam :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:51:50+01:00
Dzieje Apostolskie opisują wybór (uzupełnienie grona 12 Apostołów) 13 Apostoła w miejsce Judasza który zdradził Jezusa.

"Kandydatów" było dwóch - Józef zwany Bersabą z przydomkiem Justus oraz Maciej.
LOS PADŁ NA MACIEJA. MACIEJ ZOSTAŁ APOSTOŁEM W MIEJSCE JUDASZA.

O tym wyborze możesz przeczytać w Dziejach Apostolskich w rozdziale 1 wiersze od 15 do 26. (skrót to Dz 1, 15-26)

Pozdrawiam!!!
4 3 4