Podaj 5 wyrazów które są fantastycznymi przedmiotami mogą być z baśni i one mają być nieprawdopodobne w naszym świecie np.
czarodziejski dywan na którym można latać albo czapka niewitka różdżka kije samo bije i jeszcze od 3 do 5 potrzebuje
Z góry dzięki
POMÓŻCie

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T14:24:01+01:00
Czarodziejska różdżka,
stoliczek, który sam się nakrywa,
latający dywan,
latająca miotła,
czapka niewitka,
kije samobije.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:26:19+01:00
1. Eliksir młodości
2. Eliksir miłości
3. Pegaz (latający koń)
4. Magiczne zwierciadło
5. Zamieniona w karetę dynia
6. Magiczny amulet