Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T14:23:06+01:00
Aby być prawdziwym człowiekiem należybyć kulturalnym , miłym dla innych osób uprzejmym, pomagac innym. Bo jezelinie pomagamy innym osobom i myślimy tylko o sobie to mało kto nas moze lubieć .
Nie możemy przede wszstkim doążyć do własnego celu kosztem innych ludzi , przestrzegać praw czxłowieka bbyć dobrym uczniem .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T14:25:58+01:00
Uważam, że aby być prawdziwym człowiekiem należy żyć uczciwie.
Nie kierować się w życiu złem, egoizmem.
W miarę swoich możliwości powinniśmy pomagać ludziom, wspierać ich.
Robić wszystko, aby inni doceniali nasze czyny i starania.
Nie należy natomiast kierować się skąpstwem.
Obojętność i pogarda prowadzą do nikąd.
Jak widać, człowiek z sercem ma o wiele łatwiej.
Jest pozytywnie spostrzegany, doceniany.
Pomoc innym niesie ogromną radość i satysfakcję.

2 5 2