Odpowiedzi

2010-02-18T14:26:19+01:00
1. XIX w.
2. XIIIw.
3. XXw.
4. XIXw.
5. XIX w.
6. XIXw.
7. XIXw.
49 4 49
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:26:45+01:00
1. Żarówka - XIX
2. Maszyna do pisania - XIX
3. Telewizor - XX
4. Radio - XIX
5. Czajnik - XIX
6. Telefon - XIX
7. Gramofon- XIX
11 4 11
2010-02-18T14:31:02+01:00
1) Pod koniec pierwszej połowy XIX wieku. Dokładnie w 1841 roku .(XIX wiek)
2) Gramofon wynaleziono w 1957 roku (XX wiek )
3) telefon wynaleziono w 1876 r ( XIX wiek)
4) maszynę do pisania wynaleziono w 1867 roku (XIX wiek )
5) radio wynaleziono w 1961 (XIX wiek)
6) telewizor wynaleziono w 1924 ( XIX wiek)
7) Czajnik wynaleziono w 1891 ( XIX wiek)
45 4 45