Odpowiedzi

2010-02-18T14:40:16+01:00
Alek: wysoki, szczupły, radosny, odważny, wysportowany, wrażliwy, patriota
Zośka: odważny, wysportowany, wysoki, szczupły, ambitny, uparty, inteligentny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:48:18+01:00
Zośka - harcmistrz i komendant w Wawerze, swój pseudonim zawdzięczał od swojej dziewczęcej urody, miał regularne rysy twarzy i delikatną cerę, jasnoniebieskie oczy i blond włosy, był otwarty i pomocny, rzetelny, punktualny, obowiązkowy, dobrze strzelał, grał w hokeja i tenisa, był lojalny wobec podwładnych i wierny przyjaciołom, dowódca wielu akcji małego sabotażu i dywersyjnych
Alek - wysoki, szczupły, blondyn o jasnych oczach, uśmiech nie schodził mu z twarzy, mądry inteligenty, bardzo lubił ryzyko i szedł własną drogą, wykazywał się odwagą w wielu akcjach małego sabotażu i dywersyjnych, skromny, nie martwił się tym że może zginąć, był patriotą