Odpowiedzi

2010-02-18T14:26:21+01:00
P=20kW
t=20min=1200s
W=?
W=P*t=20kW*1200s=24000kJ=24MJ
2010-02-18T14:29:11+01:00
Dane;
P = 20 kW = 20 000 W
t = 20min = 1200 s
Rozw.:
P = W/t
W= P × t = 20 000 W × 1200 s = 24000000 J
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:32:31+01:00
Dane:
P = 20kW = 20000W
t = 20min = 1200s

Szukane:
W = ?

W = P * t
W = 20000W * 1200s
W = 24000000J

Odp. Silnik wykona pracę 24000000 dżuli (J).