Odpowiedzi

2010-02-18T15:17:05+01:00
PO niemiecku:
Die meisten neueren Stift Marken DZONAS
Kaufen Sie das beste Stift in den letzten 5 Minuten, nutzen Sie die zweite FREE!
das ist der beste Stift DZONAS Unternehmen, das hört nie auf eine Referenz!
Sonderangebot Preis 19,99 zł

po polsku:
Naj nowszy długopis marki DZONAS
Kup najlepszy długopis w ciągu ostatnich 5 minut a drugi otrzymasz GRATIS !!!
jest to długopis firmy DZONAS najlepszy , który nigdy się nie kończy !!
PROMOCJA cena 19,99zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:52:24+01:00
Ein Super Spiel nicht nur für die Kinder! Jeder- sogar ein Erwachsener kann mit spielen. Das Spiel: BUNGA! Sogar der größte Langweiler wird von diesem Spiel begeistert sein! Kauf auch du dieses Spiel! Du wirst nicht bereuen! Du wirst spielen wie niemals bisher. Das Spiel wird dich völlig beanspruchen. Ruf alle Bekannten zusammen und spiel! In jedem Spielladen zu kaufen! BUNGA wartet!

Super zabawa nie tylko dla dzieci! każdy- nawet dorosły może w nią zagrać. To gra: BUNGA! nawet największy nudiarz będzie tą grą zachwycony! Kup i ty! Nie będziesz żałować! Będziesz się bawił jak nigdy dotąt. Gra pochłonie Cię całkowicie. Zbierz znajomych i garj! Do kupienia w każdym sklepie zabawkowym! BUNGA czeka!

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1