Znaczniki HTML...
zna może ktoś jakieś 'specjalne' znaczniki? Nie te podstawowe. Tylko, jakby to powiedzieć... Takie, którymi można 'ozdobić' stronkę.
Coś w stylu <marquee>, który sprawia, że tekst przesuwa się po ekranie.
Z góry dziękuję i ofc. dam najlepszą ; ).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:41:27+01:00
<body bgcolor="kolor tła" text="kolor tekstu">
kotwica po <body> <a name="tgsg"></a> </body>
http://www.pageplugins.com/generators/photocube/ na tej stronie wgrywasz obrazek z kompa i zrobi sie kostka ktora bedzie obracala twoj obrazek po zrobieniu pojawia sie kod do wgrania na str

na tej stronie masz rozne dodadki do wstawiania na str


2 4 2
2010-02-18T15:54:42+01:00
Http://www.kurshtml.boo.pl/

tu jest wszystko
ja sam uczyłem się na niej
1 4 1