Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:36:44+01:00
1 mm=0,1 cm
1,7 m=170 cm

0,1/13=170/x
0,1x=13*170
1/10x=2210 |*10
x=22100 [cm]=221 [m]

Odp: Człowiek skakałby na wysokość 221 m.
1 5 1
2010-02-18T14:37:27+01:00
1milimetr=0,001m
0,001m-13cm
1,7-x
x=(1,7*13)/0,001=22100cm
1 4 1
2010-02-18T14:37:41+01:00
1,7m to 1,7*100*10 mm= 1700mm
13 cm to 130mm
Proporcja:
1mm - 130mm
1700mm - x
x=221000mm
x=221 m
1 5 1