Odpowiedzi

2010-02-18T14:42:11+01:00
48,8 × ⅕=9,76
48,8-9,76=39,04
39,04×0,75=29,28
39,04-29,28=9,76 kg
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T14:45:04+01:00
48,8kg * 0,2 = 9,76kg
48,8kg - 9,76kg = 39,04kg

39,04kg × 0,75 = 29,28kg
39,04kg - 29,28kg = 9,76 kg

Do sprzedania na następny dzień pozostało 9,76kg jabłek
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:52:42+01:00
48,8 kg × ⅕ = 9,76 kg
48,8 kg - 9,76 kg = 39,04 kg
39,04kg × 0,75 = 29,28 kg
39,04 kg -29,28 kg =9,76 kg
1 5 1