Odpowiedzi

2010-02-18T14:49:27+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Ba (OH)₂ -->Ba(2+) + 2 OH(-)
2. NaOH --> Na(+) + OH(-)
PROSZĘ BARDZO
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:00:12+01:00
Ba (OH)₂ -->Ba[2+] + 2 OH[-]
NaOH --> Na[+] + OH[-]

jaka wartościowość danego pierwiastka to tyle jonów :)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:29:30+01:00
Ba(OH)₂-->Ba(2+)+2OH(-)
NaOH-->Na(+)+OH(-)

proszę :)