Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:51:20+01:00
Dodawanie - suma
Odejmowanie-różnica
Mnożenie-iloczyn
2 4 2
2010-02-18T14:52:44+01:00
Dodawanie SKŁADNIK + SKŁADNIK = SUMA
odejmowanie ODEJMNA - ODEJMNIK = RÓŻNICA
mnożenie CZYNNIK * CZYNNIK = ILOCZYN
3 4 3
2010-02-18T14:59:48+01:00
DODAWANIE ;

SKŁADNIK + SKŁADNIK = SUMA

MNOŻENIE ;

CZYNNIK * CZYNNIK = ILOCZYN

ODEJMOWANIE ;

ODJEMNA - ODJEMNIK = RÓŻNICA


;DDD
3 5 3