Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:50:44+01:00
2Na + Cl 2 ---->2NaCl
4Al+ 3O2 -----> 2Al2O3
2010-02-18T14:50:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2 Na + Cl 2 ---->2 NaCl
4 Al + 3 O2 -----> 2 Al2O3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:27:43+01:00
2Na+Cl₂ ---->2NaCl
4Al+3O₂ ----->2Al₂O₃

proszę :)