Jakie najmniejsze wymiary powinien mieć karton w kształcie prostokąta, aby można było z niego wyciąć siatkę graniastosłupa o wysokości 12 cm, którego podstawą jest trapez prostokątny o:
a) długości podstaw 3 cm i 7 cm,
b) długości ramion 3 cm i 5 cm?

Proszę też o obliczenia, nie samą odpowiedź. Z góry dzięki :)

3

Odpowiedzi

2010-02-20T07:31:18+01:00
To jest w górę 3 cm bok trapezu + 12cm siatka = 15cm
szerokość 7cm podstawa
Oto odpowiedź z tego powinno ci wyjść:P Liczę że pomogłem.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T08:27:14+01:00
2010-02-20T08:59:06+01:00