Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T14:58:44+01:00
Piotr Pevansie Zuzanna Pevansie Edmund Pevansie Łucja Pevansie Jadis Aslan Pan Tumnus Profesor Digory Kirke Pani Macready Pan Bóbr Skrzat Maugrim/Fenris Ulf Święty Mikołaj Olbrzym Grzmotołup
2010-02-18T15:01:54+01:00
Piotr, Edmund, Zuzanna i Łucja, profesor Kirke, Aslan, Biała Czarownica, Lis, Pan Bóbr, Pani Bóbr, Faun Tumnus, Święty Mikołaj, Pani Pevensie, Pani Macready, Oreius, Generał Otman, Satyr, Centaur, Ginarrbrik, Chief Battle Dryad, Hag, Maugrim, koń Filip, gryf, wilki, chłopiec i dziewczynka z pociągu, Vardan, szalona matka, karły.