Rosyjski.
Mam zaadresować kopertę(po rosyjsku ale nie umiem)i mam sama do siebie ją zaadresować ,podam co trzeba napisać
imie i nazwisko : Izabela Laskowska
Miejsce zamieszkania: Nowa pułapina 20
Mieszkam w Polsce
mój kod pocztowy 96-314
proszę o pomoc potrzebne na dzisiaj do godziny 20
Z góry dziękuje
Błagam o pomoc!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:46:48+01:00
Польша/ Polska
96-314 Новые Пулапина 20
Изабелла Ласковска

myślę że pomogłem
liczę na naj
22 2 22
2010-02-18T17:39:06+01:00
Изабелла Laskowska
Новые потолкеина 20
Почтовый индекс 96-314
Польша


7 2 7
2010-02-18T17:59:11+01:00
Изабелла Laskowska
Новые Pułapina 20
Польша
96-314
24 1 24