Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:02:18+01:00
Moim zdaniem był to ktoś kto rozumiał Anie doskonale, w każdej sytuacji starał się Jej pomóc. Ktoś kto bez słów, samą swoją obecnością potrafił Ją ucieczyc. Taką osobą dla Ani była na pewno Jej przyjaciółka Diana.
13 3 13
2010-02-18T15:02:27+01:00
Osoba bliska, życzliwa, oddana, miła, taka która chce dla nas jak najlepiej,zawsze nas pocieszy, wysłucha doradzi, przeżywa z nami wszytskie rozterki cieszy sie naszym szczesciem .gdy jest nam smutno za wszyelką cene chce nas rozbawic
13 3 13