Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T14:59:44+01:00
M. piędziesiąte
D. piędziesiątych
C. piędziesiątym
B. piędziesiąte
N. piędziesiątymi
Msc. piędziesiątych
W. piędziesiąte !

To jest liczba mnoga ;p

;))
2010-02-18T15:01:12+01:00
M pięćdziesiąte
D pięćdziesiątych
B pięćdziesiąte
C pięćdziesiątym
N pięćdziesiątymi
Msc pięćdziesiątych
W pięćdziesiąte
2010-02-18T15:07:11+01:00
M. piędziesiąte
D.(kogo?czego?) piędziesiątych
C.(komu?czemu?) piędziesiątym
B.(kogo?co?) piędziesiąte
N.(z kim z czym?) piędziesiątymi
Msc.(o kim? o czym?) piędziesiątych
W.(O) piędziesiąte !


Proszee :D