Odpowiedzi

2010-02-18T15:03:09+01:00
Moja mama kupiła cukierki.
Ja lubię moich sąsiadów.
Julcia kocha koty.
Klara kupiła basen.
Jola dostała zabawkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:08:29+01:00
1)Nad brzegiem Wisły osiadł straszny potwór.
2)Jego ryk słyszeli wszyscy mieszkańcy nieszczęsnej krainy.
3)Okrutny smok żądał wielu ofiar.
4)Odważni rycerze starali się pokonać potwora.
5)Smutny Krak dumał w swoim ogrodzie nad ratunkiem.

1) orzecz.- osiadł pod.- potwór
2) orzecz.-słyszeli pod.-mieszkańcy
3) orzecz.-żądał pod.-smok
4) orzecz.-starali się pod.-rycerze
5) orzecz.-dumał pod.-Krak