Odpowiedzi

2010-02-18T15:05:08+01:00
Zad.5:
Pc=600cm²
P jednej ściany bocznej=600cm²÷6=100cm²
dł.krawędzi=√100cm2=10cm
zad.6:
V=5dm*6dm*10dm=300dm³=300l
²₃*300l=200l
2010-02-18T15:06:13+01:00
600:16=37,5 - długośc krawędzi


2)

5*6*10 = 300
300 * 2\3 = 200


mam nadezieje ,że ci pomogłam ;*


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:48:43+01:00
5.
P=600 cm2
6 a^=600|:6
a^=100| pierwiastkujemy
a=10 cm

^-do kwadratu
Odp. Długość krawędzi wynosi 10cm.

6.
V=5*6*10
V=300 dm3=300 l

2/3*300=200 l

Odp. To 200 litrów.

Liczę na naaj :)