Odpowiedzi

2010-02-18T15:06:07+01:00
1dm - 10 cm
10dm-100 cm
12 dm -120 cm

Pole kwadratu:
P=a*a
P=110cm*110cm=12100cm²

Pole prostokąta:
P=a*b
P=100cm*120cm=12000cm²

12100cm²-12000cm²=100cm²

Pole kwadratu jest większe o 100 cm².
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:07:29+01:00
Prostokąt
P=a*b
P=10dm*12dm
P=120dm²

kwadrat
P=a²
110cm=11dm
P=11dm²
P=121dm²
odp.kwadrat ma większe pole o 1dm²
2010-02-18T15:10:44+01:00
Pole prostokąta
P=x*y
P=10dm*12dm
P=120dm²

pole kwadrata
P=x²
110cm=11dm
P=11dm²
P=121dm²
odpowiedz;kwadrat ma większe pole o 1dm²=100cm²